poniedziałek, 4 marca 2013

Idzie wiosna

Tydzień przywitał nas cudną pogodą. 
Od rana do okien zaglądało słońce i dzięki temu wstawało mi się zupełnie inaczej. 
W powietrzu już czuć było wiosnę. Uwielbiam ten wczesnowiosenny "aromat" w powietrzu. Tym bardziej poczułam ochotę spotęgować ten nastrój i kupiłam kolejne wiosenne roślinki i kwiaty do wazonu.
Niestety do domu dotarłam już jak robiło się szaro (jak zwykle zresztą ostatnimi czasy) i nie zdążyłam napatrzyć się na nie w promieniach słońca.
Może jutro uda mi się to nadrobić?!

Podobno w tym tygodniu temperatury mają skoczyć do przeszło 10°C, później jednak mają znów spaść.
Straszą nawet opadami śniegu.
Trzeba więc jak najszybciej łapać te pierwsze promyki słońca, aby zgromadzić energię na te ostatnie podrygi zimy.

Pozdrawiam słonecznie
Marta












1 komentarz:

  1. Bardzo słoneczne mieszkanko; czekam z niecierpliwością na kolejne odsłony;
    pozdr xxx

    OdpowiedzUsuń