sobota, 9 marca 2013

Dzień Kobiet

Co prawda dzień kobiet był wczoraj, ale nie miałam czasu, aby wczoraj siąść do komputera.
Dzień w każdym bądź razie minął bardzo sympatycznie, tym bardziej że wszyscy mężczyźni, których spotkałam tego dnia, prześcigali się w uprzejmościach :)
Również koledzy w pracy przynieśli nam tulipany i śmiejąc się zastanawiałyśmy się, czy dadzą nam jeszcze pończochy lub kawę. 
Te dawne czasy, kiedy częścią ustrojowej rzeczywistości było obdarowywanie niewiast kawą i pończochami w to święto, pamiętam jak przez mgłę bo byłam wtedy jeszcze małym dzieckiem. Ale już wtedy czułam swego rodzaju "podniosłość" tego dnia.
W każdym bądź razie mój Ł. należy do tych mężczyzn, których mamy nauczyły dawać kobietom kwiaty i także przyniósł mi cudny bukiecik!
A jako, że każda okazja do świętowania jest dobra, to otworzyliśmy przy okazji butelkę wina :)

Wszystkim kobietom składam spóźnione życzenia wszystkiego najlepszego!

Marta





2 komentarze:

  1. Marta dzięki za wizytę u mnie i zapraszam cię do mojego grona obserwatorów Gosia z homefocuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kwiaty:) tylko pozazdrościć takiego męża;

    OdpowiedzUsuń