niedziela, 24 lutego 2013

Zima nie popuszcza

Mimo usilnych prób przywoływania wiosny, zima ciągle nie chce odpuścić.
Zdecydowałam, że w związku z tym trzeba się z nią zmierzyć. Nie mogę całymi dniami siedzieć w czterech ścianach. Trochę świeżego powietrza jest niezbędne dla dobrego funkcjonowania.
Wybrałam się zatem na spacerek. A że mieszkam we Wrocławiu, który o każdej porze roku oferuje ładne miejsca, to zabrałam ze sobą aparat.
Ostatnimi czasy prawie nigdzie nie ruszam się bez niego.
Co prawda dopiero się szkolę w robieniu ładnych zdjęć i nie zawsze uzyskuję efekt jakiego bym oczekiwała, fotografowanie sprawia mi jednak dużą frajdę.
A poniżej widoczki z mojej dzisiejszej przechadzki. Trochę szaro-bure, no ale właśnie taką mamy w końcu teraz aurę.

Miłego dnia
Marta











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz