niedziela, 17 lutego 2013

Nowa roślinka

W końcu nadszedł czas pożegnania z choinką! Zabawiła u mnie aż za długo!
Wczoraj schowałam wszystkie ozdoby i zaczęłam zastanawiać się nad nowymi.
Jakoś tak jednak łyso zrobiło się po usunięciu drzewka!
W zeszłym roku w jego miejscu stał sporych rozmiarów fikus, ale najwyraźniej było mu tam za ciemno i zaczął gubić liście. Trzeba było mu w związku z tym znaleźć nową lokalizację.
No i teraz pojawiło mi się w głowie pytanie - co teraz?



Jako, że mamy weekend, to miałam sporo czasu, aby rozmyślać i przypatrywać się pustej ścianie.
Zupełnie nie dawała mi spokoju!
Dzisiaj wsiadłam w samochód i pojechałam na polowanie.
No i upolowałam nową zdobycz.
Teraz stoi dumnie w swoim nowym miejscu.
Mam nadzieję, że nie uda mi się jej w szybkim czasie zasuszyć, bo do tego mam wyjątkowy talent.

Marta






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz