sobota, 20 kwietnia 2013

Pochmurny weekend

Zaczął się nam weekend i niestety pogoda się zepsuła. Co prawda prognozy przepowiadały pogorszenie pogody na weekend, ale w tygodniu było tak pięknie, że miałam nadzieję, że się nie sprawdzą. Niestety jednak się sprawdziły :(
Miałam w planach sadzenie roślinek w ogrodzie, ale jakoś pogoda mnie trochę do tego zniechęciła. Poczekam może do następnego weekendu. 
Aby jednak sobie zrekompensować weekendową niepogodę, kupiłam sobie żółte goździki do domu.
Kiedyś kojarzyły mi się one głównie z dniem kobiet w czasie komuny, ale ostatnimi czasy coraz bardziej mnie zachwycają. Na dodatek jeszcze wyjątkowo długo utrzymują się w wazonie.
Czyż nie prezentują się bardzo wiosennie?!





Wiosenne pozdrowienia

3 komentarze:

  1. Ja też sobie kupiłam:) W Biedronie. Ach ci mężczyźni, kobiety muszą teraz same o siebie dbać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba potrafić zatroszczyć się samemu o siebie - fakt :)
      Chociaż muszę przyznać, że mój mąż powoli się uczy :)
      Czasami coś da się z nich jednak wykrzesać :)

      Usuń
  2. Z chęcią podesłałabym Ci trochę słońca, u mnie jest cudownie majowo.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń